-бағдарламалар мен портфельдердің жетекшісі;
-жоспарлау және бақылау, жедел басқару, кадрлармен жұмыс жөніндегі, өнеркәсіптік кәсіпорындар мен ұйымдардың бөлімдерінің түрлі қызметтерінде өндірісті технологиялық және техникалық дамыту жөніндегі менеджер;
-шағын, орта және ірі бизнес саласындағы, мемлекеттік басқару органдарының экономикалық, басқару қызметтері мен бөлімшелеріндегі, әртүрлі деңгейдегі әкімдер аппараттарындағы, мемлекеттік сатып алу жөніндегі басқару органдарындағы, сондай-ақ жеке меншік құрылымдардағы, кәсіпорындардағы, меншіктің барлық нысанындағы ұйымдардағы басқарушы;
-ғылыми-зерттеу ұйымдарында ғылыми қызметкер.
Түлектер өз ісін ашып, дамыта алады, кәсіпкерлер рөлін атқара алады.
-мемлекеттік және жергілікті органдар;
-барлық меншік нысанындағы мекемелер мен ұйымдар, нарықтық инфрақұрылымда экономиканы мемлекеттік реттеудің басқару органдары;
-ғылыми–зерттеу мекемелері.
-нақты экономика секторы, қаржы-банктік жүйе, бизнес және кәсіпкерлік
Бизнес-құрылымдар, өнеркәсіптік өндіріс,
әртүрлі меншік нысанындағы ұйымдар мен фирмалар, мемлекеттік органдар, қаржы ұйымдары, жобалау және ғылыми-зерттеу институттары, ғылыми-өндірістік және білім беру мекемелері.
-стратегиялық басқару шешімдерін қабылдау үшін ұйымның әр түрлі салаларында басшылықты зерттеу;
-сайттардағы ұйымдық, экономикалық және басқарушылық қатынастардың тиімді жүйесін қалыптастыру және қолдау жөніндегі басшылықты зерттеу;
-стратегиялық және тактикалық жоспарлау әдістері, ережелері мен рәсімдері;
-аналитикалық, реттеуші және консультациялық қызмет;
-басқарудың ғылыми-әдістемелік, ұйымдастыру-әдістемелік базасын құру;
-жобаларды ұйымдық-жобалау және техникалық-экономикалық негіздеу;
-ұйымдастыру нысандары, тапсырмаларды тұжырымдау міндеттерін бөлу, ақпараттық құрылымдарды құру;
-жеке тұлғалармен және топтармен жұмыс істеу.
- инновацияларды енгізу және олардың тиімділігін бағалау бағдарламаларын әзірлеу;
-инновацияларға арналған идеяларды іздестіру, оларды дұрыс таңдау, инновацияларды енгізуге нақты қадамдар жасау, инновацияларды олардың экономикалық тиімділігі тұрғысынан бағалау;
-командада елсенді жұмыс істеу және жұмыстың жалпы нәтижесіне үлес қосу.
1. Бағалау:
-кәсіптік қызмет саласындағы объектілерді дамыту тенденциясы, экономикалық агенттердің мінез-құлқын сыни әртүрлі қырынан (өндірістік, мотивациялық, институционалдық және т.б.) бағалай білу;
-шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметін бағалау, олардың қаржылық жағдайы, бәсекеге қабілеттілік деңгейін анықтау дағдылары болуы;
-тиімді шаруашылық шешімдер нұсқаларды құрастыру және бағалай білу.
2. Конструктивтік:
-инновациялық қызмет саласында біліммен меңгеру кәсіби дағдыларын қалпына келтіру, авторлық құқықтың инновациялық идеяларын іске асыру, стандартты емес және балама шешімдерді табу, жаңа ойларды қалыптастыру, сыни ойлау қабілетіне ие болу;
-мәселені тұжырымдау қабілеті, оны шығармашылық тұрғыдан шешу; шығармашылық қабілеттерін дамытудағы біліктілік; жинақталған тәжірибені шығармашылық түрде пайдалану және жаңа әдістерді жасау мүмкіндігі.
-шығармашылық міндеттерге қызығушылық таныту, стандартты ұсынылған сызба бойынша ғана емес әрекет ете алады.
-шығармашылық проблемаларды шешудің жоғары біліктілігі, бар білімін шығармашылық пайдалану мүмкіндігі, басқару процесіне қатысушылардың шығармашылық қызметін ұйымдастыру.
3. Ақпараттық - технологиялық:
-көпмәдениеттілік, көпэтникалық және көпконфессиялы қоғамдағы қарым-қатынастарын, сындарлы диалогтың дағдылары мен дағдыларын, коммуникациялық стратегияны, технологиялық қарым-қатынас саласындағы білімімен еркін және жақсы сөйлеуді, отандық және шет тілдерінде еркін сөйлеуді меңгереді;
-әртүрлі дереккөздерден ақпаратты жинай білу, аналитикалық және коммуникативтік дағдыларды енгізу арқылы алынған алғашқы ақпаратты өңдей білу;
-Кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды пайдалана білу және қолдану, қазіргі заманғы құралдарды пайдалана отырып бағдарламалау дағдыларын меңгеру;
-корпоративтік этика кодексі, келіссөз жүргізу әдістері және іскерлік қарым-қатынас негіздері туралы мықты білімдерге ие болу.
-кәсіби халықаралық сөйлесудің арнайы мамандандырылған терминологиясы шеңберінде коммуникациялық құрал ретінде мемлекеттік, орыс және шет тілдерінің бірін меңгеру;
-ақпарат алу, сақтау, өңдеу, түсіндіру, ақпараттық өзара байланыс құралдары мен негізгі тәсілдерін меңгеру;
-этикалық нормаларға сәйкес әрекет ету қабілеті;
-кәсіпорынның өндірістік-шаруашылық әлеуетін диагностикалауды жүзеге асыру;
-мәселелерді ұйымдастырушылық және басқару шешімдерін табу;
-әртүрлі меншік нысанындағы кәсіпорындардың мәлімдемесінде қамтылған қаржылық, бухгалтерлік және өзге де ақпаратты талдау мен түсіндіру мүмкіндігі;
-жаңа нарық мүмкіндіктерін табу және бизнес-идеяны қалыптастыру;
-жаңа ұйымдарды (қызметті, өнімдерді) құру және дамыту бойынша бизнес-жоспарларды жасау мүмкіндігі;
-инновациялық қызмет саласында біліммен меңгеру кәсіби дағдыларын қалпына келтіру, авторлық құқықтың инновациялық идеяларын іске асыру, стандартты емес және балама шешімдерді табу, жаңа ойларды қалыптастыру, сыни ойлау қабілетіне ие болу.